Peak Meetup

#Web Development

Het Probleem

In erg korte tijd, slechts één week een landingspagina bouwen op basis van de behoefte van de bezoekers. Dankzij het gebrek aan tijd is er snel geschakeld en zijn er een aantal klantprofielen gemaakt. Op basis van die profielen hebben wij een landingspagina gebouwd.

De Uitwerking

In slechts 2 weken tijd zoveel mogelijk interesse wekken en kaartjes uitverkopen voor een fysieke meet-up voor online-ondernemers. De Peak Meet-Up was een initiatief van Nick Verhoeven en Rik Kerstens, 2 succesvolle e-commerce ondernemers. De Meet-Up zou een informatieve, maar informele bijeenkomst worden voor online-ondernemers die graag meer uit zichzelf zouden willen halen.

Het Resultaat

Een no-nonsense one-page website die bezoekers aanspoort tot het kopen van kaartjes. Dit is gedaan middels sterke social proof en schaarste. In het design hebben wij de doelgroep in ons achterhoofd gehouden, vandaar dat wij hebben gekozen voor subtiele en rustige kleuren, die passen bij het zakenleven.

De Mening Van Iedere Klant Telt

''Sven en Wesley zijn experts in het uitzetten van goede marketingstrategiën! Hebben mij inmiddels al met verschillende dingen geholpen. Ik heb met veel plezier met hen samengewerkt en raad hun diensten zeker aan!''